VEELGESTELDE VRAGEN

Bestellen
Het lukt me niet om op internet een bestelling te plaatsen. Wat moet ik doen?

Controleer uw bestelling:
Gebruikt u een kortingscode of doet u mee aan een actie, waarvoor een minimum bestelwaarde geldt? Heeft u een geldig e-mailadres ingevuld? Wordt uw bestelling na deze controle nog steeds niet verstuurd, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag verder. Je kan mailen op info@bierpiraat.nl en je word binnen 24 uur teruggemaild.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als u uw internetbestelling nog NIET heeft afgerond, kunt u het aantal van een artikel wijzigen door in het kiesveld een ander aantal te kiezen en te klikken op "Wijzigen". U kunt een nieuw artikel toevoegen door verder te winkelen en u kunt een artikel uit uw winkelmandje verwijderen door op het woord "Verwijderen" te klikken achter het betreffende artikel. Als uw bestelling al is afgerond en u wilt iets wijzigen, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag verder. Je kan mailen op info@bierpiraat.nl en je word binnen 24 uur teruggemaild.

Waarom heb ik na het plaatsen van mijn order geen orderbevestiging ontvangen?

Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u van Bier Piraat altijd een orderbevestigings-e-mail. Het is echter mogelijk dat deze email door uw mailserver als spam aangemerkt is, dat uw inbox te vol is of dat er bij ons wellicht een verouderd e-mailadres van u bekend is. Voor een goede verwerking van uw bestelling is het belangrijk dat u na het betalen met iDEAL op "Voltooien" klikt. Wilt u alsnog uw orderbevestiging ontvangen? Neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice. Dat kan via het contactformulier hier op onze site of je kan mailen naar info@bierpiraat.nl en je word binnen 24 uur teruggemaild.

Bezorging
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden verzonden op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. Alle bestellingen die op die op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag voor 15:00 zijn geplaatst worden dezelfde dag nog verzonden!

Wat als een fles tijdens verzending breekt?

We geven een 100% leveringsgarantie. Dit betekent dat mocht, ondanks de sterke verpakking, een fles onderweg breken dan sturen we geheel kosteloos een nieuwe naar je op. Je loopt dus geen enkel risico.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn pakket wordt bezorgd?

Wanneer u bij de eerste bezorgpoging van een pakket of aangetekende brief niet thuis bent, ontvangt u een bericht van de bezorger met een niet-thuiscode erop.

Met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u uw pakket de tweede keer wilt laten bezorgen.

U heeft de keuze uit één van de volgende opties:

  • - Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen).
  • - Maandag t/m vrijdagavond bij u thuis* tussen 18.00 en 21.30 uur (1,95 euro).
  • - Bij één van de 2.600 PostNL locaties door heel Nederland. U haalt uw zending vanaf 15.00 uur de volgende dag op.
  • - Bij één van de 400 geselecteerde PostNL locaties waar u het pakket vanaf 8.30 uur de volgende dag ophaalt (1,95 euro).
  • - Op een ander adres* binnen Nederland, bijvoorbeeld bij familie, vrienden of uw werk. Ook hier kunt u tot 6 dagen vooruit plannen (1,95 euro).
  • - In de Pakketautomaat op een aantal grote NS-stations of Schiphol Plaza.
  • *Uitgezonderd enkele postcodegebieden.

Als u geen keuze maakt, of kiest voor aflevering thuis op een andere dag, en u bent ook deze keer niet thuis, dan ontvangt u een bericht om uw brief of pakket bij een Postkantoor in de buurt op te halen.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Voor het bezorgen van uw bestelling maakt Bier Piraat gebruik van Post.nl. Indien u niet aanwezig bent, biedt Post.nl het pakket op een ander moment nogmaals aan. Het is ook mogelijk dat het pakket bij de buren wordt afgeleverd.Hiervan zal dan wel een melding van worden achtergelaten.

Als Uw pakket niet is afgeleverd kunt u contact opnemen met Bier Piraat door te mailen naar info@bierpiraat.nl

 

 

Post.nl bezorgt op dinsdag tot en met zaterdag.

Betaling/ Rekening
Hoe gaat betalen met iDEAL?
Met iDEAL betaalt u veilig online via uw eigen bank. Dat betekent dat u het aankoopbedrag direct bij het plaatsen van de bestelling betaalt.

Zo werkt het: betalen met iDEAL 

  1. Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank, dan kunt u gebruik maken van iDEAL.
  2. U selecteert uw bestelling en deze wordt zichtbaar in het winkelmandje. U kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL.
  3. U wordt doorgeleid naar uw eigen internetbankieromgeving, waar uw betaling klaarstaat. U vult de ontbrekende gegevens in en geeft opdracht tot betaling.
  4. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. Bier Piraat  krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald.

LET OP: Vergeet niet na het betalen terug te gaan naar onze site om de bestelling af te ronden. Dit is belangrijk voor een goede verwerking van uw bestelling.

Levertijd
Hoe snel word er een bestelling geleverd ?
Alle bestellingen worden op maandag, woensdag en vrijdag verzonden. Bestellingen die op maandag, woensdag en vrijdag voor 14:00 zijn besteld worden dezelfde dag nog verzonden met PostNL. De bestelling wordt door PostNL binnen 24 uur na verzending bij u thuisbezorgd.
Retourneren
Hoe zend ik een artikel retour?

Wanneer het een product met een houdbaarheidstermijn betreft is het niet mogelijk om het artikel te retourneren. Voor de overige producten dient u ten eerste het artikel aan te melden voor retour door te mailen naar info@bierpiraat.nl

Graag vermelden reden retour.

U kunt het gewenste artikel vervolgens maximaal 2 weken na ontvangst gefrankeerd terugsturen naar :

Bier Piraat

Koos Postemalaan 2

1217 ZC

Hilversum

Op het moment dat wij het artikel binnen hebben storten wij u geld terug op de rekening waarvan u het artikel betaalt heeft.

Wilt u het artikel ruilen , neem dan contact op met onze klantenservice door te mailen naar info@bierpiraat.nl

 

 

Service & Garantie
Hoe kan ik een klacht melden?
U kunt onze klantenservice per email bereiken op info@bierpiraat.nl.

Wilt u een klacht per brief indienen dan kan dat naar het volgende adres:

Jaab B.V.

Koos Postemalaan 2

Nederland

Hoe kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief?

U kunt zich inschrijven voor de nieuwsbrief via de link "Nieuwsbrief" op onze website (onderaan) of door hier te klikken. U ontvangt dan aanbiedingen, kortingen en informatie over nieuwe producten!

Wilt u zich uitschrijven? Dat kan via deze link, die in iedere nieuwsbrief wordt meegestuurd. Let er alstublieft op dat u "Afmelden" kiest in plaats van "Aanmelden".

Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

U kunt onze klantenservice ook telefonisch bereiken op 0312345678 De klantenservice is te bereiken op werkdagen van 9:00 - 18:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.

Ik heb een ander artikel ontvangen dan ik heb besteld, wat moet ik doen?

Na iedere bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Hierop is te vinden wat u precies besteld heeft. 

Komt de orderbevestiging niet overeen met de artikelen die u ontvangen heeft, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen kunnen uitzoeken wat er gebeurd is.U kunt onze klantenservice per email bereiken via info@bierpiraat.nl. De klantenservice is te bereiken op werkdagen van 9:00 - 18:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.

Wat houdt de "Verlengde Garantie" in?

Extra garantie, extra zekerheid!

Vanaf nu biedt Bier Piraat u de keuze om uw niet-goed-geld-terug garantie voordelig te verlengen van 30 dagen naar één jaar.
Bent u binnen één jaar niet volledig tevreden over uw product? Met de verlengde garantie stuurt u het product retour en ontvangt u vervolgens het complete aankoopbedrag terug. Heel gemakkelijk en zonder risico!

Tijdens het bestelproces kunt u kiezen voor onze exclusieve verlengde garantie. Deze wordt automatisch berekend in het winkelwagentje.
De verlengde garantie staat los van de productgarantie i.g.v. defecten.

Wat houdt de ''30 dagen niet-goed-geld-retourgarantie'' in?

De ''30 dagen niet-goed-geld-retourgarantie'' houdt in dat u een ontvangen artikel zonder opgaaf van redenen onder bepaalde voorwaarden binnen 30 dagen retour mag sturen naar Bier Piraat en het aankoopbedrag terug ontvangt.

Voor verbruiksartikelen, zoals zoals bier, geldt dit niet. Zie artikel 8 van onze Algemene Voorwaarden.

U kunt overige artikelen in principe retour sturen zonder opgaaf van redenen. Wij waarderen het echter zeer als u wel een reden aangeeft, zodat wij onze service kunnen verbeteren.

Veiligheid
Wat gebeurt er met mijn creditcardgegevens?

Uw creditcardgegevens worden niet opgeslagen. Op het moment dat u online of via ons callcenter een bestelling doet, wordt uw creditcardbetaling ter plekke voltooid en worden uw creditcardgegevens verwijderd.

Mijn klantgegevens
Hoe log ik in op mijn account?

U kunt hier inloggen op uw klantaccount of via de link "Inloggen" bovenaan de website van Bier Piraat.

Voordat u kunt inloggen, dient u eerst een klantaccount aangemaakt te hebben. Dit kunt u hier doen of via de link "Registreren" bovenaan de website van Bier Piraat.

Ik kan niet inloggen op de site om bij mijn klantgegevens te komen.

Als u een klantaccount aanmaakt, heeft u de mogelijkheid om de bestellingen te zien die u in onder dit account geplaatst heeft. Ook kunt u adressen bewaren en worden de artikelen in uw winkelmandje bewaard voor een volgende keer. Een klantaccount aanmaken kan via de link "Registreren" bovenaan onze website, of door hier te klikken.

Na het aanmaken van uw klantaccount, kunt u inloggen via de link "Inloggen" bovenaan onze website, of door hier te klikken.

Lukt het niet om in te loggen? Misschien heeft u nog geen klantaccount aangemaakt. Maak eerst een klantaccount aan.

Heeft u wel een klantaccount aangemaakt, maar werkt uw wachtwoord niet meer? Vraag een nieuw wachtwoord aan door hier te klikken.

.

Na inloggen in mijn klantaccount zie ik mijn bestellingen niet.

Als u een klantaccount aanmaakt, heeft u de mogelijkheid om de bestellingen te zien die u  met dit account geplaatst heeft. Ook kunt u adressen bewaren en worden de artikelen in uw winkelmandje bewaard voor een volgende keer. Een klantaccount aanmaken kan via de link "Registreren" bovenaan onze website, of door hier te klikken.

Na het aanmaken van uw klantaccount, kunt u inloggen via de link "Inloggen" bovenaan onze website, of door hier te klikken.

Staat uw bestelling niet in uw klantaccount? Dan heeft u uw bestelling gedaan zonder dat u op uw account ingelogd was. Het is helaas niet mogelijk om deze bestellingen alsnog zichtbaar te maken.

Annuleren
Ik wil mijn bestelling annuleren die betaald is met iDEAL

Bij betaling via iDEAL wordt uw bestelling direct voor verzending klaargemaakt. U kunt dan uw bestelling annuleren door direct contact met ons op te nemen door te mailen naar klantenservice@jaab.nl.